מסע האדרת המחבל • ארדן: תקלה של המשטרה

    מוטי סבן No Comments on מסע האדרת המחבל • ארדן: תקלה של המשטרה

    מופע ההסתה של המחבל בהלוויתו של בעיר אום אל פאחם היה מנוגד להוראות המשטרה שלא עצרה את קיומה של ההלוויה, אך קנסה את המשפחה | השר ארדן מותח ביקורת על המשטרה, שהייתה צריכה מראש לוודא, שלא יהיה מופע הסתה והפרת הוראות

    צילום: פלאש 90
    22:21
    30.04.24
    צבי טסלר No Comments on גל של התייקרות מחירים לאחר הפסח | הסל המשתלם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    כבוד למחבלים: המחבל שחוסל בעיר העתיקה בעת שניסה לרצוח שוטר, היה אזרח ישראלי תושב העיר אום אל-פאחם, משפחתו טענה שמדובר בבחור הלוקה בנפשו, וזעמה על חיסולו לאחר שניסה לרצוח בדם קר שוטר. בהלווית המחבל שנערכה  בעיר, השתתפו בניגוד להוראות המשטרה כ-1500 בני אדם, בתגובה המשטרה חילטה את הערבות הכספית שהפקידה המשפחה בסך 50,000 ש"ח.

    בתגובה להלווית המחבל, השר לביטחון פנים גלעד ארדן טען כי "ההלוויה באום אל-פחם הייתה המונית ומסיתה". לדבריו, "יש כאן תקלה שהמשטרה צריכה לתחקר. היה צריך לעכב את מסירת הגופה עד שהתנאים שהמשטרה קבעה יתמלאו, שלא נראה שוב מופעי הסתה בזויים שמהללים מפגע ומשבחים את מעשי הטרור שלו".

    גכמו כן שר הביטחון אביגדור ליברמן התייחס להלווית המחבל: "זה מצער מאוד לראות את אזרחי ישראל שנהנים מחופש, משגשוג ומצמיחה כלכלית, אלפים, מדובר ביותר מאלף איש", אמר ליברמן.

    "היו פרסומים שאמרו 'מאות רבות', בדקתי, יותר מאלף איש לפחות לפי נתוני המשטרה, מלווים מחבל עם דגלי פלסטין ועם קריאות 'בדם ובאש נפדה את השהיד'". לדברי ליברמן, "הדבר הזה רק מעיד שכנראה האנשים האלו לא שייכים לחברה הישראלית, וגם האזרחות הישראלית שלהם היא מקרית לחלוטין וכנראה שגויה לחלוטין".



    0 תגובות